246- PŁYN DO USUWANIA SKÓREK CUTICLE REMOVER 15 ML



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was PŁYN DO USUWANIA SKÓREK CUTICLE REMOVER 15 ML

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Byłam bardzo ciekawa czy faktycznie preparat będzie działał tak jak obiecuje nam producenta, że nie będę musiała wycinać skórek. Byłam bardzo negatywnie nastawiona i  nie wierzyłam w jego działanie, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Nakładam niedużą ilość preparatu na moje skórki czekam chwilkę sięgam po drewniany patyczek i w czasie kiedy odpycham skórki, one odchodzą od mojej skóry i bez bólu znikają. Efekt utrzymuje się dość długo. Ja zabieg powtarzam raz na tydzień. Preparat nie wywołał u mnie swędzenia, pieczenia, bólu. Nawet na miejscach podrażnionych nie spowodował pieczenia. Myślę, że za tak niską cenę warto się skusić i dzięki temu moje cążki poszły w odstawkę.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10









Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Wow! Fajny produkt, nie słyszałam jeszcze o czymś takim. Muszę wypróbować bo ostatnio mam problem z narastającymi skórkami. :(
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki produkt,mam problem ze skorkami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie probowalam tego typu produktów ale moze w koncu sprobuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna i bezbolesna alternatywa usuwania skórek ;) chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny produkt :) ja zazwyczaj używam do tego oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, używam Sally Hansen:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się sprawdza. Ja już kupiłam SH :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobny preparat od wibo i jestem średnio zadowolona. Teraz poluje na Sally Hansen :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Muszę po niego sięgnąć i koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny. Moze sie na nigo skusze przy nastepbych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam swojego ulubieńca z Kozmetica Afrodita

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojej mamie pewnie by się spodobało...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam od nich świetną odżywkę, która wygląda identycznie jak ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się świetny, chyba sama będę musiała go wypróbować. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu używam żelu do skórek z Sally Hansen i jestem zadowolona :) Fajnie, że powyższy kosmetyk się u Ciebie sprawdził, ale nie będę zdradzać mojego ulubieńca.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja większość używam SH i nie wiem kiedy go zdenkuje ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie mam problemu ze skórkami, nie wycinam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym preparatem, chyba faktycznie warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny preparat. Oj, przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)