231- Back to school HAUL ZAKUPOWY



Instagram


Witajcie !
Już jutro zaczyna się szkoła, od nowa trzeba się starać, poranne wstawanie dobije połowę osób z nas. Mam nadzieję, że szkoła nie przeszkodzi mi w prowadzeniu bloga. Tworzę posty na zapas ponieważ 8 września mam egzamin zawodowy i pewnie będę siedziała z nosem w książkach więc chce mieć przygotowane coś dla Was na zapas. Dla tych osób, które zastanawiają się czemu mam egzamin zawodowy we wrześniu, a nie tak jak większość szkół w czerwcu mianowicie mój rocznik (96) idzie w szkole nową podstawa programową, moja szkoła za późno zgłosiła nasz egzamin zawodowy do OKE przez co Okręgowa Komisja Egzaminacyjna zatwierdziła nam egzamin zawodowy dopiero na wrzesień. Mój egzamin zawodowy jest podzielony na dwa lata- mianowicie w klasie trzeciej mamy jedną część i walczymy o jedną kwalifikację zawodową, a w klasie czwartej o kolejną.  Do jakiej szkoły chodzę, że zdaję egzamin zawodowy ? Mianowicie uczę się w Technikum Górniczym na dziale Przeróbkarz Kopalin Stałych. Taki wstęp wyjaśniający na przyszłe dni. 
Ale czas zacząć mój HAUL ZAKUPOWY na rok szkolny, pokaże Wam podstawowe rzeczy, czyli multum zeszytów i możecie być ze mnie dumni bo kupiłam w tym roku piórnik za całe 1.40 zł ;] 
Większość zeszytów kupiłam w E Leclerc, reszta kupiona w Tesco ;]

Zapraszam do oglądania !
































Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Jak dobrze, że ten okres już za mną. Uf
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie czasy szkoły już dawno minęły... ale nie tęsknię :) Udanego roku szkolnego :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w roku szkolnym! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam zaszalałam i w tym roku kupiłam aż.. 2 zeszyty;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kierunek, szczerze to pierwszy raz o takim słyszę, powodzenia na egzaminie, widze jesteś rocznikowo jak mój młodszy brat :) ja całe szczęści na studiach nie potrzebuje już tylu tych zeszytów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam te szkolne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zeszyt w kotka :)
    Do szkoły juz dawno nie chodzę ale swoje dziewczynki dwie wyprawiam więc i dla mnie kolejny rok szkolny się zaczął :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes Keep Calm mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam jeszcze miesiąc ;D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do szkoły jesteś przygotowana :) Nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja całe szczęście zaczynam w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś i ja takie zakupy robiłam, choć dawno to i nieprawda ;) Szkoła przeminie, czas lat Tobie dobije:) więc nie marudzimy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też w tym roku piszę pierwszą część egzaminu zawodowego ale nie wiem kiedy :D
    Przeraża mnie ta 3 klasa...

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)