259- MIYO Nail Academy



Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was MIYO Nail Academy.

Odcień:
Nr.4 Street graffiti

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jak już wspominałam we wcześniejszych postach, lakiery są wygodne bo są  małe. Ostatnio postawiłam na czarne paznokcie i delikatną nutę bieli. Tak mi się spodobała ta forma zdobienia i praca z tymi lakierami, że ostatnio taki paznokcie nosiłam bardzo często. Na zdjęciach nawet możecie jak te lakiery same z siebie się świeca. Ni pokrywałam ich żadnym lakierem, a efekt jaki uzyskałam jest zniewalający… Stanowczo polecam te zestawy.

Ocena:

10/10














Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Wczoraj stałam przed szafą MIYO i się zastanawiałam czy spróbować jakiś lakier :D ale się rozmyśliłam

    OdpowiedzUsuń
  2. czy te lakiery maja pędzelki ? Bo kojarzą mi się trochę jak takie małe pojemniczki na farbkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak mają. Takie jak w zwykłych lakierach ;]

      Usuń
  3. Fajne ;) te buteleczki mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam ich, a lakiery MIYO uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie wiedzialam ze miyo ma cos takiego . fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wybrać się do drogerii i przyjrzeć im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama chętnie skusiłabym się na któryś z tych zestawów :) Ten kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestawy! chciałabym wszystkie :D
    a mani super, słodkie są te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam je, ale czekam z ich testowaniem do odrośnięcia moich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobają te miniaturowe lakiery - a efekt czarno-biały u Ciebie świetny - kokardka boska :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)