243- Dermedic Emolient linum



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was  Dermedic Emolient linum.

Strona internetowa producenta:

Składniki aktywne
Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E, Alantoina, D-Panthenol.

Właściwości i zastosowanie
Dermedic emolient linum - ratunek dla skóry w sprayu to preparat zalecany jest do codziennej pielęgnacji skóry atopowej i bardzo suchej również z objawami łuszczycy. Jest to lekka emulsja, która dzięki składnikom aktywnym tworzy nielepki, delikatny film chroniący skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Aplikacja w postaci mgiełki rozpylanej na ciało powoduje brak potrzeby dotyku podrażnionej skóry i uczucie lekkiego chłodzenia.
NNKT - nienasycone kwasy tłuszczowe - zawarte w oleju lnianym, działają przeciwzapalnie i przeciwświądowo. Hamują rozwój bakterii patogennych, łagodzą podrażnienia. Preparat wygładza i poprawia elastyczność skóry, a dzięki zawartości alantoiny łagodzi podrażnienia.
Produkt tworzy na powierzchni skóry delikatną powłokę ochronną zabezpieczającą przed parowaniem, kontaktem z drobnoustrojami i alergenami dzięki kompozycji wysokiej czystości olejów zawartych w preparacie.
Skoncentrowana siła nawadniania skóry - Betaine - silnie nawilża skórę, poprzez redukcję TEWL - transepidermalnej utraty wody - zwiększa elastyczność skóry. Łagodzi i skutecznie redukuje drażniące działanie detergentów.
Zapewnia wielogodzinną ulgę dla wysuszonej i napiętej skóry – wysoka zawartość alantoiny i D-panthenolu działa kojąco i łagodząco.
Produkt do codziennego, nawet wielokrotnego stosowania, również dla dzieci powyżej 3-go roku życia. Chłodzi i łagodzi uczucie świądu. Nie tłuści odzieży. 0% parabenów. 0% barwników
Zalecany do intensywnego nawilżania bardzo suchej i atopowej skóry również jako ukojenie swędzenia i podrażnień.

Stosowanie
Dozować na skórę ciała z odległości około 10-15 cm, 1-2 razy na każdą okolicę. W zależności od stanu skóry można stosować wielokrotnie w ciągu dnia.


Cena:
około 33 zł

Pojemność:
200 ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Często zdarza mi się mieć podrażnioną skórę, dostawać wysypki na twarzy. W czasie lata cierpię na bardzo przesuszone policzki. Mam zawsze problem z pieczeniem w tych miejscach. Spray okazał się ratunkiem dla mojej skóry. Bardzo fajnie nawilża. Szybko się wchłania można go stosować pod makijaż. W czasie lata także używałam go na skórę kolan czy łokci, tą okolice mam zawsze dość mocno przesuszoną i reaguje ona pieczeniem na większość balsamów. Produktu sprawdził się także bardzo dobrze i stanowczo mogę go polecić.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10













Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. OO bardzo fajny produkt;) Muszę zakupić,mam ten sam problem z przesuszoną skórą,zwłaszcza na kolanach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się sprawdza :). Nigdy nie miałam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze, ale forma jest bardzo wygodna

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w koncu zakupilem z tej firmy micela i calkie mdobrze mi sie sprawdza mysle o kremie nawilzajacycm z pompką

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy! Z chęcią go kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie uzywalam, ale dlatego, ze nie mam problemu z przesuszona skora ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, ale nie testowałam, tylko dodałam to puli rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i daję mu 9/ 10 lubię kosmetyki dermedic

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki spray :) Z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ze tak dobrze sie sprawdzil :) Nie slyszalam wczesniej o tym sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)