248- Garnier, Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry, Regenerujący krem do rąk zniszczonych



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję - Garnier, Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry, Regenerujący krem do rąk zniszczonych


Informacje od producenta:
Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni. 

Skład:
aqua, water, glycerin, peg-2 stearate, cetearyl alcohol, oleth-12, stearyl alcohol, dimethicone, allantoin, disodium edta, ethylhexyl methoxycinnamate, glycyrrhetinic acid, sodium methyl cocoyl taurate, bht, sodium chloride, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, parfum/fragrance, ci 14700, red-4, alpha-isomethyl ionone, benzyl benzoate, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, limonene, linalool

Cena:
ok. 7zł / 100ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jak wiecie jestem uzależniona od kremów do rak. Używam ich od groma i za każdym razem mam inny, wracam do większości, ale zawsze mam przy sobie krem. Ze względu na chorobę na która zapadłam jak byłam mała moje dłonie są dość mocno zniszczone i zawsze przesuszone. Niestety muszę je bardzo starannie nawilżać by ta skóra powoli się goiła i nabierała odpowiedniego naskórka.  W czasie kiedy dłonie są naprawdę w okropnym stanie zawsze wracam do tego kremu. Jest to mój ideał, świetnie działa na moją skórę i świetnie nawilża. Nie potrzebuję go dużo by rozprowadzić go na całe dłonie. Ma bardzo przyjemny zapach. Krem nie powoduje u mnie uczulenia, nasilenia choroby czy też jakiś innych reakcji alergicznych. Mogę go zaliczyć do bardzo wydajnych, ponieważ ja stosuję krem około 10 razy dziennie i mi taka tubka starcza spokojnie na trzy miesiące. Tak wiem, że niektórym może się wydawać to dziwne, że tak często stosuję krem, ale jestem do tego zmuszona. Mogę go spokojnie polecić osobom, które mają zniszczone dłonie, przesuszone, skłonne do alergii.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:

10/10









Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. czy mogłabyś zrobić post o olejku arganowym do włosów? naczytałam się o silikonach i teraz nie wiem na co w składzie takich olejków zwracać uwagę, a na rynku jest ich milion i jeden :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś takiego w najbliższym czasie napisać. Obecnie mogę CI polecić dwa olejki
      http://veneaa.blogspot.com/2014/05/131.html
      http://veneaa.blogspot.com/2014_09_07_archive.html

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię ten krem i wracam do niego dość często. To na dziś mój pewniak do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam ale może jak zużyję swój nuxe to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedys, naprawdę fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię ten krem :) jeden z lepszych na moje ręce :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skusze sie na ten krem, gdyz ma w skladzie parabeny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałęm był ok ale nie regenerował mi dłoni tak jak to robią kremy z isany

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jest tak samo dobry jak mleczko do ciała to muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś balsam z tej serii i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nigdy nie miałam ;) Też mam obsesję na punkcie kremowania rąk.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam z tej serii balsam do ciała i był bardzo dobry. muszę wypróbować ten krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  12. W zimie będę musiała sobie go kupić chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten krem! Idealnie nawilża i odżywia moją skórę na dłoniach, nawet w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja mama go używała, ma bardzo suche ręce i jej nie pomógł, zbyt słaby..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam fiola na punkcie kremow do rak i ten mnie kusi od dluzszego czasu. Rowniez kremuje rece co chwile, a juz z pewnoscia po kazdym ich umyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze ale moje dłonie też wymagają ciągłego nawilżania więc wypróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo czesto go kupuję, ulubieniec od wielu lat..

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że nie ma zamknięcia na klik - zielone wersje kremów z Garnier u mnie się nie sprawdziły a tą czerwoną mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam go kiedyś, ale nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. próbowałam już wielu różnych kremów do rąk ale od dziecka jestem uzależniona od kremu nivea :) i dodam, ze nawet ten był w moich łapach ale zdecydowanie za mało tłusty :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)