238- Tusz do rzęs Vollare Cosmetics- Let's Rock



Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję tuszu do rzęs Vollare Cosmetics- Let’s Rock

Informacje od producenta:
Mascara Let’s Rock zapewnia rzęsom głęboką czerń, a profesjonalna szczoteczka precyzyjnie je podkreśla.

Cena:
5 zł

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Tusz zamknięty jest w wygodnym opakowaniu. Jest go dość sporo więc ciężko mi go wykończyć. Kolor jest bardzo czarny i to się rzuca w oczy. Bardzo mi się to podoba bo na tym też mi zależało. Tusz lubi mi czasem sklejać rzęsy. Mimo wszystko efekt jaki nim uzyskuję bardzo mi się podoba. Szczoteczka jest bardzo wygodna, sylikonowa i wygina się we wszystkie strony. Minusem jest fakt, że jak żadnym tuszem się nie brudzę tym zawsze się upaciam… Maskara utrzymuje się u mnie cały dzień, po około 12h widzę dopiero obsypywanie się. Niestety mała ilość wody powoduje, że tusz spływa z oczu, więc w deszczowe i zimowe klimaty się nie nadaje… Mimo wszystko jak na swoją cenę jest nawet dobry.

Czy wrócę do tego produktu ?
Raczej nie

Ocena:

6/10












Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Fajna nazwa,cena super i efekt też mi się podoba.No,ale Kochana jakie TY masz rzęsiska piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mogę powiedzieć, że moje rzęsy były w totalnie opłakanym stanie ;d

      Usuń
  2. Nie znam, ale efekt daje co tu kryć
    pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fajny ale szkoda że tak spływa przy małej ilości wody

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale efekt jest całkiem fajny jak na taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że napisałaś o tym tuszu.
    Kasiu, jakie Ty masz piękne, długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale cena mega zachęca do zakupu ;) Fajnie prezentuje się na Twoich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę. Na razie wolę Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nałożyłabym go na rzęsy, po prostu bałabym się o nie, lubię tanie kosmetyki, ale ta półka cenowa jakoś strasznie mnie zniechęca, co ciekawe do Wibo nie mam obiekcji..

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nigdy tego tuszu, jednak efekt na oczkach nawet, nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie z Vollare lakiery do paznokci, może też rozejrze się za tuszami :P

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie masz śliczne rzęsy, a tusz podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ale efekt na zdjęciach widać całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się efekt podoba ;)

    u mnie też o tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie na lato za ta cene warto sprobowac :) Masz przepiekna cere o oczach nie wspominajac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz piękne rzęsy! :)
    Nie znam tego tuszu ale efekt całkiem przyjemny "dla oka" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram swoje przedmówczynie - cudowne masz rzęsy! <3


    www.msoliviyah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)